Infektologė Laima Nakutienė

Infektologė Laima Nakutienė: džiaugiuosi, kad galiu padėti gyvenimui netikėtai atsiuntus nemenką iššūkį

Naujasis koronavirusas iš Azijos atklydo į Europą, iš čia kelionę pratęsė ir į kitą Žemės pusrutulio dalį. Jei Azijoje skelbiama apie viruso pažabojimą, Europos šalys dar tik nedrąsiai kalba apie apribojimų švelninimą. Lietuva – ne išimtis. Šalies medikai vis dar intensyviai dirba, kovodami su naująja COVID-19 liga. Pareiga, pasiaukojimas ir noras padėti yra tai, kas vienija medicinoje dirbančius specialistus. Infektologė Laima Nakutienė, per savo dešimtmečius trunkantį darbą medicinoje susidūrusi su ne viena pandemija, išskiria COVID-19 viruso sukeltos pandemijos netikėtumą. Taip,

Skaityti daugiau

Gydytoja-rezidentė Alina Vilkaitė: pandemija atnešė ir netikėtą vienybės jausmą

Sekdami naujienas apie COVID – 19 viruso plitimą, besikeičiančias darbo sąlygas, nuogąstavimus dėl savo ir artimųjų sveikatos, nenuostabu, kad galime imti jaustis nesaugiai, nerimauti ar bijoti. Dėl koronaviruso pandemijos medicinos personalą palaiko visas pasaulis, tačiau kyla klausimas, kaip iš tiesų jaučiasi patys gydytojai ir kaip jie išgyvena susidariusią situaciją? Apie besikeičiančias darbo sąlygas ir pandemijos keliamus išgyvenimus nuotoliniu būdu kalbamės su LSMU ligoninės Kauno Klinikų gydytoja-rezidente dermatovenerologe Alina Vilkaite. Kokiomis nuotaikomis, jausmais pastaruoju metu gyvenate? Šiuo metu gyvenu gana geromis

Skaityti daugiau

Patarimai smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms: žinokite savo misiją

Lietuviai vis drąsiau imasi kurti nuosavą verslą, tačiau laikui bėgant visus be išimties aplanko daugybė iššūkių, kurie dažnai susiję su klientų išlaikymu bei rezultatų efektyvumu. Minėti iššūkiai vieniems tampa tramplynu atsispirti ir pasiekti aukštumų, kitiems – dar viena skaudžia pamoka. Kaip teigia rinkodaros ir komunikacijos ekspertai, jei prieš penkerius metus pakako sukurti kokybišką paslaugą ir produktą, investuoti gana nedidelę dalį finansų reklamai socialiniuose tinkluose ar kituose reklamos kanaluose, šiandien pritraukti klientus ir juos išlaikyti ne retai tampa sudėtinga. Versle vienintelis

Skaityti daugiau

Organizacijos reputacija išryškina jos vertybes ir įsitikinimus

Jeigu organizacijos identitetas yra daugialypis, tikėtina, kad jos įvaizdis taip pat gali būti per daug išsisklaidęs ir painus. Taigi, kuriant organizaciją, pirmiausia reikėtų sukurti jos identitetą, kuris būtų aiškus ir kuris leistų tikslingai kurti organizacijos įvaizdį, apimantį daugybę veiksnių – personalo įvaizdį, vadovo įvaizdį, socialinį įvaizdį, vizualinį įvaizdį ir t. t. Kitaip tariant, organizacijos įvaizdis yra sukurtas ir formalizuotas organizacijos identitetas. Komunikacija padeda kurti organizacijos įvaizdį, tačiau reputaciją organizacijai reikia užsitarnauti. Kita vertus, organizacijos įvaizdžio ir reputacijos kūrimas neįsivaizduojamas be identiteto. Tiesa,

Skaityti daugiau

Socialiai atsakingas verslas: nuoširdi filantropija ar reklamos priemonė?

Palyginus su Vakarų šalimis, socialiai atsakingas verslas ir jo iniciatyvos Lietuvoje vertinamos gana skeptiškai. Socializmą, o po to ir savotišką laukinį kapitalizmą dar visai neseniai išgyvenusi Lietuvos visuomenė į geradarius neretai žvelgia įtariai. Vieni socialinės įmonių atsakomybės veiklą prilygina filantropijai, o kiti šią veiklą priskiria rinkodarai, kurio pagrindinis siekis – pelnas. Kodėl taip yra? Skeptiškas požiūris į socialiai atsakingą įmonių veiklą Viena vertus, kaltę galime versti istoriškai susiformavusiam tautos mentalitetui, kuriam būdingos tokios užkoduotos sąvokos kaip „niekas nieko už ačiū neduoda“

Skaityti daugiau

Su kokiais iššūkiai susiduria komunikacijos specialistai šiuolaikiniame pasaulyje?

Kartu su internetu ir socialinės žiniasklaidos atsiradimu komunikacija tapo kur kas paprastesnė. Šiandien ne tik žiniasklaida formuoja visuomenės, politikų darbotvarkę, bet ir kiekvienas socialinių tinklų vartotojas gali komunikuoti apie tai, kas, jo manymu, svarbu. Asmeninis socialinio tinklo profilis šiandien gali tapti įtakingu visuomenės nuomonę formuojančiu komunikacijos kanalu. Viena vertus, turime daugybę greitų ir komunikaciją palengvinančių technologinių sprendimų, kita vertus, komunikacijos specialistams dėl informacinės gausos tampa vis sudėtingiau pasiekti tikslinę auditoriją. Todėl skaitmeniniame pasaulyje vienas didžiausių iššūkių komunikacijos specialistui tampa kliento

Skaityti daugiau