Socialiai atsakingas verslas: nuoširdi filantropija ar reklamos priemonė?

Palyginus su Vakarų šalimis, socialiai atsakingas verslas ir jo iniciatyvos Lietuvoje vertinamos gana skeptiškai. Socializmą, o po to ir savotišką laukinį kapitalizmą dar visai neseniai išgyvenusi Lietuvos visuomenė į geradarius neretai žvelgia įtariai. Vieni socialinės įmonių atsakomybės veiklą prilygina filantropijai, o kiti šią veiklą priskiria rinkodarai, kurio pagrindinis siekis – pelnas. Kodėl taip yra? Skeptiškas požiūris į socialiai atsakingą įmonių veiklą Viena vertus, kaltę galime versti istoriškai susiformavusiam tautos mentalitetui, kuriam būdingos tokios užkoduotos sąvokos kaip „niekas nieko už ačiū neduoda“

Skaityti daugiau

Su kokiais iššūkiai susiduria komunikacijos specialistai šiuolaikiniame pasaulyje?

Kartu su internetu ir socialinės žiniasklaidos atsiradimu komunikacija tapo kur kas paprastesnė. Šiandien ne tik žiniasklaida formuoja visuomenės, politikų darbotvarkę, bet ir kiekvienas socialinių tinklų vartotojas gali komunikuoti apie tai, kas, jo manymu, svarbu. Asmeninis socialinio tinklo profilis šiandien gali tapti įtakingu visuomenės nuomonę formuojančiu komunikacijos kanalu. Viena vertus, turime daugybę greitų ir komunikaciją palengvinančių technologinių sprendimų, kita vertus, komunikacijos specialistams dėl informacinės gausos tampa vis sudėtingiau pasiekti tikslinę auditoriją. Todėl skaitmeniniame pasaulyje vienas didžiausių iššūkių komunikacijos specialistui tampa kliento

Skaityti daugiau