Projekto #PriešakinėseLinijose diena Šilutės Mobiliajame punkte

Diena Šilutės mobiliajame patikros punkte prasideda 7.30 val. Gerai nusiteikusios, vis pajuokaudamos, rytiniam ritualui renkasi Šilutės ligoninės bendrosios praktikos slaugytojos  Danutė Vitkauskienė, Virginija Andrijauskienė ir klinikos laborantė Dovilė Tribičienė. Jos kasryt lenda į naujus apsauginius kombinezonus, apsimauna pirštines, kepures, užsideda respiratorius, akinius, antbačius… Atlieka daugybę kitų veiksmų, kad viskas būtų paruošta prieš įvažiuojant automobiliui. Ši 20 minučių trunkanti rytinė mankšta jas tarsi nuramina, padrąsina ir nuteikia nelengvam dienos darbui. Šios trys Šilutės ligoninės darbuotojos pacientus aptarnauja iš ryto, popiet jas

Skaityti daugiau

Pijus Dilinikaitis – dar ne medikas, o jau šių dienų herojus

Šiuo sudėtingu laikotarpiu visas pasaulis atsigręžia į gydytojus, jiems dėkoja ir džiaugiasi jų atsidavimu. Šiandien pasiaukojimas ir pagalba žmogui įgauna dar didesnę prasmę. Medikas – herojus, turintis super galių? O gal tik paprastas žmogus – iš pašaukimo padedantis kitam? Noras padėti sergančiajam ar ištikus nelaimei nesvetimas ir savanoriams, šiuo sudėtingu laikotarpiu dirbantiems medicinos sistemoje. Jų entuziazmas, kantrybė ir brandus požiūris į pacientą negali nežavėti. Apie neatlygintiną pagalbą medikams ir įgimtą norą padėti silpnesniems siaučiant koronavirusui kalbamės su šių laikų ne

Skaityti daugiau

Greitosios pagalbos vairuotojas Augustas Kišonas: „Ši situacija keičia visuomenės požiūrį į medikus“

Herojai, kurių nenusipelnėme – posakis, gerai žinomas populiariojoje kultūroje, šiomis dienomis tampa ir medicinos darbuotojų bei pirmosiose linijose dirbančiųjų etikete. Ligoninės darbas kaip amžinasis variklis, nesustoja, o švyturėliai vis dažniau pasirodo gatvėse – paramedikus matome diena iš dienos, nesustojant ir rūpinantis kiekvienu visuomenės nariu. „Dabar, iškilus tokiai situacijai, kai vienintele pagalba liko medikai, visas dėmesys atsigręžė į juos,“ sako Augustas Kišonas, Kauno rajono greitosios medicinos pagalbos vairuotojas, studentas ir netrukus – diplomuotas paramedikas. Su Augustu kalbėjomės, kiek iš tiesų herojiška

Skaityti daugiau
Infektologė Laima Nakutienė

Infektologė Laima Nakutienė: džiaugiuosi, kad galiu padėti gyvenimui netikėtai atsiuntus nemenką iššūkį

Naujasis koronavirusas iš Azijos atklydo į Europą, iš čia kelionę pratęsė ir į kitą Žemės pusrutulio dalį. Jei Azijoje skelbiama apie viruso pažabojimą, Europos šalys dar tik nedrąsiai kalba apie apribojimų švelninimą. Lietuva – ne išimtis. Šalies medikai vis dar intensyviai dirba, kovodami su naująja COVID-19 liga. Pareiga, pasiaukojimas ir noras padėti yra tai, kas vienija medicinoje dirbančius specialistus. Infektologė Laima Nakutienė, per savo dešimtmečius trunkantį darbą medicinoje susidūrusi su ne viena pandemija, išskiria COVID-19 viruso sukeltos pandemijos netikėtumą. Taip,

Skaityti daugiau

Gydytoja-rezidentė Alina Vilkaitė: pandemija atnešė ir netikėtą vienybės jausmą

Sekdami naujienas apie COVID – 19 viruso plitimą, besikeičiančias darbo sąlygas, nuogąstavimus dėl savo ir artimųjų sveikatos, nenuostabu, kad galime imti jaustis nesaugiai, nerimauti ar bijoti. Dėl koronaviruso pandemijos medicinos personalą palaiko visas pasaulis, tačiau kyla klausimas, kaip iš tiesų jaučiasi patys gydytojai ir kaip jie išgyvena susidariusią situaciją? Apie besikeičiančias darbo sąlygas ir pandemijos keliamus išgyvenimus nuotoliniu būdu kalbamės su LSMU ligoninės Kauno Klinikų gydytoja-rezidente dermatovenerologe Alina Vilkaite. Kokiomis nuotaikomis, jausmais pastaruoju metu gyvenate? Šiuo metu gyvenu gana geromis

Skaityti daugiau

Patarimai smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms: žinokite savo misiją

Lietuviai vis drąsiau imasi kurti nuosavą verslą, tačiau laikui bėgant visus be išimties aplanko daugybė iššūkių, kurie dažnai susiję su klientų išlaikymu bei rezultatų efektyvumu. Minėti iššūkiai vieniems tampa tramplynu atsispirti ir pasiekti aukštumų, kitiems – dar viena skaudžia pamoka. Kaip teigia rinkodaros ir komunikacijos ekspertai, jei prieš penkerius metus pakako sukurti kokybišką paslaugą ir produktą, investuoti gana nedidelę dalį finansų reklamai socialiniuose tinkluose ar kituose reklamos kanaluose, šiandien pritraukti klientus ir juos išlaikyti ne retai tampa sudėtinga. Versle vienintelis

Skaityti daugiau

Organizacijos reputacija išryškina jos vertybes ir įsitikinimus

Jeigu organizacijos identitetas yra daugialypis, tikėtina, kad jos įvaizdis taip pat gali būti per daug išsisklaidęs ir painus. Taigi, kuriant organizaciją, pirmiausia reikėtų sukurti jos identitetą, kuris būtų aiškus ir kuris leistų tikslingai kurti organizacijos įvaizdį, apimantį daugybę veiksnių – personalo įvaizdį, vadovo įvaizdį, socialinį įvaizdį, vizualinį įvaizdį ir t. t. Kitaip tariant, organizacijos įvaizdis yra sukurtas ir formalizuotas organizacijos identitetas. Komunikacija padeda kurti organizacijos įvaizdį, tačiau reputaciją organizacijai reikia užsitarnauti. Kita vertus, organizacijos įvaizdžio ir reputacijos kūrimas neįsivaizduojamas be identiteto. Tiesa,

Skaityti daugiau